Frequently Asked Questions

This Agreement was last modified on 18th february 2016

Welke verzendmethodes zijn beschikbaar?

Bij Repareerdirect.nl kunt u ervoor kiezen om uw bestelling via verschillende verzendmethodes te laten bezorgen. Wij verpakken uw bestelling in speciaal door ons ontworpen verzenddozen. Deze dozen passen door uw brievenbus waardoor u niet thuis hoeft te blijven om uw bestelling in ontvangst te nemen.

Per post met PostNL

Met brievenbuspost wordt uw bestelling kosteloos verzonden via PostNL. Bestelt u op werkdagen voor 17:00 uur? Dan wordt uw bestelling nog dezelfde dag verzonden! Als u vanuit België bestelt dan ontvangt u uw bestelling doorgaans binnen drie tot vijf werkdagen

Waarom is mijn bestelling nog niet geleverd?

95% van onze bestellingen wordt op tijd geleverd. Helaas komt het wel eens voor dat een pakketje vertraagd is. Wij gaan er vanuit dat het pakketje alsnog bij u wordt afgeleverd al dan niet met vertraging. Heeft u de bestelling 5 postdagen na het beloofde aflevermoment nog niet ontvangen? Neemt u dan contact op met onze klantenservice. Wij lossen dit graag voor u op.

Hoe volg ik mijn bestelling?

U kunt op 2 manieren uw bestelling volgen

  1. Wanneer u bij ons besteld, dan ontvangt u van ons een track en trace code. U kunt dan vervolgens op de website van PostNL de track en trace code invoeren.
  2. Klik op de deze site in het menu rechtsboven op Track Your Order u komt dan in een ander scherm terecht waar u uw bestelnummer en de opgegeven emailadres uw bestelling kunt volgen

Hoe kan ik mijn bestellingen retourneren?

U kunt uw bestelling binnen 30 dagen retourneren. Wij raden u aan hierbij het stappenplan te volgen.

Wie betaalt de kosten voor het retourneren?

Bij Repareerdiret.nl is de verzending van uw bestelling gratis, u betaalt geen verzendkosten. De kosten voor het retourneren zijn echter wel voor eigen rekening. Indien u ervoor kiest om het product te ruilen of een tegoedbon van ons wilt ontvangen, vergoeden wij de verzendkosten.

Is uw product beschadigd of verkeerd geleverd? Neem dan contact op met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen.

Mijn telefoonhoesje is kapot gegaan wat kunnen jullie hier aan doen?

Bij Repareerdirect.nl krijgt u standaard garantie van drie maanden op merkloze artikelen. Op merkproducten bieden wij een garantie van één jaar.

In geval van een defect willen wij u vriendelijk verzoeken om een e-mail te sturen naar info@repareerdirect.nl onder vermelding van uw ordernummer met enkele foto’s waarop de schade goed zichtbaar is.

Let op: Onze garantie geldt niet op een defect dat is veroorzaakt door slijtage, verkeerd en intensief gebruik of valschade.