Opstuur Service

Kun je niet langs komen bij één van onze vestigingen in Arnhem? Maak dan gebruik van de Opstuur service van RepareerDirect! Zo zorgen wij ervoor dat jouw smartphone, tablet of laptop vaak dezelfde dag nog gerepareerd wordt. Snel, simpel en zonder dat je de deur uit hoeft!

Hoe Werkt de Opstuur Service van RepareerDirect?

Het is heel eenvoudig om gebruik te maken van onze opstuur service. Volg deze stappen:

  1. Download het Opstuur service formulier en vul het in.

  2. Vul het formulier in en upload het reparatieformulier.

  3. Zoek een stevige doos en stop je toestel samen met het reparatieformulier erin. Zorg ervoor dat je toestel goed is ingepakt om schade tijdens het transport te voorkomen.

  4. Verstuur jouw toestel naar het volgende adres: RepareerDirect
    t.a.v. opstuur-service
    Delta 53J,
    6825 ML Arnhem

  5. Zodra wij jouw toestel ontvangen hebben, zal één van onze specialisten het direct onderzoeken en een offerte opstellen. We nemen snel contact met je op om je te informeren over de kosten.

  6. Zodra jij akkoord gaat en de betaling is ontvangen, sturen wij jouw toestel op onze kosten direct terug via UPS!

Met de opstuur service van RepareerDirect ben je verzekerd van een snelle en professionele reparatie, allemaal vanuit het comfort van je eigen huis.

Voorwaarden voor de Opstuur Service van RepareerDirect

Bij RepareerDirect streven we altijd naar de beste service voor jouw telefoon reparatie in Arnhem. Hier lees je de voorwaarden die van toepassing zijn wanneer je gebruik maakt van onze opstuur service:

  1. Offerte en Goedkeuring
    Na ontvangst van jouw toestel sturen wij een offerte op basis van ons onderzoek. Als je akkoord gaat met de offerte, gaan wij over tot de reparatie en sturen wij een betalingsverzoek voor de gemaakte kosten.

  2. Retourzending van je Toestel
    Zodra we jouw goedkeuring en betaling hebben ontvangen, streven wij ernaar om je toestel binnen 1 à 2 werkdagen gerepareerd terug te sturen, mits de offerte tijdig is goedgekeurd.

  3. Algemene Voorwaarden
    Onze algemene voorwaarden zijn van toepassing op de opstuur service, net als op alle andere diensten die wij aanbieden.

  4. Verzendkosten
    Jij betaalt de kosten voor het verzenden van het toestel naar ons, maar wij dragen de kosten voor het terugsturen van je toestel.

  5. Verzendadvies
    Wij raden aan om je toestel aangetekend te verzenden, aangezien wij niet verantwoordelijk zijn voor de verzending naar ons toe.

  6. Verlies van Data
    De klant is zelf verantwoordelijk voor het maken van een back-up van de data op het toestel. In zeldzame gevallen kan data verloren gaan tijdens de reparatie. Zorg er dus voor dat je altijd een back-up maakt van je gegevens voordat je het toestel opstuurt.

Kosten voor Reparaties
De kosten voor de reparaties die wij uitvoeren vind je op onze prijzenpagina. Hier kun je de kosten per reparatie inzien.

Heb je nog vragen of is iets onduidelijk? Neem dan gerust contact met ons op! We helpen je graag verder.

Opstuur service